Novetat bibliogràfica

La pregunta més important que podem fer-nos ja la va formular el filòsof Kant uns quants segles enrere: què és l’ésser humà?

Col·lecció de llibres de neurociència i psicologia

I per donar-li resposta ens valem d’una sèrie de ciències com la psicologia, la pedagogia, la medicina i la biologia (entre tantes) que tenen com a objectiu essencial intentar aclarir aquest ésser tan complex, tan nostre, que és capaç de sentir, emocionar-se, témer, pensar i interactuar amb “altres éssers” (de les mateixes o semblants característiques). No és fàcil i, menys de res, concloent.

Doncs bé, per ajudar-nos a apaivagar aquesta inquietud a continuar amb la necessitat vital de conèixer-nos i comprendre’ns millor, d’aclarir tants i tants de dubtes sobre nosaltres mateixos, el nostre Institut ofereix a tota la comunitat educativa (alumnes, pares, mares, tutors, professorat i personal no docent) una col·lecció de 60 llibres molt il·lustratius, realitzats per professionals i basats en les últimes investigacions a l’àmbit de la neurologia i psicologia.

Només es requereix curiositat i aproximar-se a la nostra biblioteca, sol·licitar el llibre desitjat, personalment, o mitjançant els seus fills (els nostres alumnes).

Aquest és el llistat complet, tant dels llibres que estan disponibles com dels que encara estan per arribar.

Els Departaments de Biologia i de Filosofia