VISITA CENTRE HÍPIC

L’IES Bellaguarda vol agrair a la família de Pepe Pérez Roger per obrir les portes de la seua casa als alumnes de 3º de PMAR i compartir amb ells l’amor i la cura als cavalls.
Aquests alumnes van poder gaudir d’unes classes magistrals d’equitació que Pepe Pérez desinteressadament va voler donar als seus companys. Va ser una activitat fantàstica difícil d’oblidar, ja que per a molts era la primera vegada que tenien oportunitat d’estar tan prop d’un cavall i poder-lo acariciar, i muntar com a autèntics genets. A més van aprendre les tasques de la cura d’un cavall com la higiene de l’estable, l’adequada alimentació, els passejos diaris, la col·locació dels arnesos.
Valorem positivament aquesta activitat, ja que ha permès que els nostres alumnes aprenguen a conèixer de prop la vida i el respecte als cavalls.
Gràcies Pepe Pérez.