EL BELLAGUARDA A FLORÈNCIA

L’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat Artístic ha estat de viatge d’estudis a FLORÈNCIA del 25 al 29 de gener. Quatre dies intensos on hem visitat la ciutat renaixentista per excel·lència, gaudint de primera mà de moltes de les meravelles pictòriques, escultòriques i arquitectòniques que la ciutat ofereix. Moltes de les obres visitades formen part dels continguts curriculars de les assignatures que els nostres alumnes cursen. D’aquesta manera s’afavoreix l’aprenentatge directe i motivador cap a les matèries i es fomenta la sensibilitat artística i cultural del nostre alumnat.

El viatge ha estat promogut des del Departament de Dibuix i coordinat per Gràcia Pasqual i Jaume Garcés. Ha sigut una experiència que valorem molt positivament i esperem que les impressions viscudes perduren en la retina per molt de temps.

Agraïm la col·laboració econòmica de l’AMPA i la bona disposició de la Direcció del Bellaguarda cap aquest tipus de experiències didàctiques.