Concert del 50é aniversari

Aquest és un curs especial per a tots aquells que formen o han format part de l’IES Bellaguarda. Enguany l’IES compleix 50 anys i per celebrar-ho hem preparat una programació especial, la qual tindrà com a protagonistes principals el seu antic i actual alumnat. Entre els diferents actes a celebrar hi haurà taules redones, exposicions, representacions teatrals… Entre tots els actes vos convidem a gaudir especialment del concert del dia 26 d’abril. És un concert on s’estrenarà una obra composada especialment per al Bellaguarda i interpretada per músics relacionats amb el nostre institut. ENTRADA GRATUITA.
És per això que des de la direcció de l’IES Bellaguarda us convidem a tot l’antic professorat, treballadors/es, alumnat que haja cursat els seus estudis, mares i pares i a tota la societat d’Altea en general, que ens acompanyeu en aquesta celebració tan especial amb la qual volem commemorar eixos cinquanta anys d’ensenyament i de convivència d’aquest centre educatiu.