“L’HOME QUE PLANTAVA ARBRES” EN EL BELLAGUARDA

A partir de la lectura del relat de Jean Giono L’home que plantava arbres, els continguts d’este llibre han sigut duts a terme sobre propostes i idees de professors i alumnes dels IES Bellaguarda (Altea) i La Patacona (València) preocupats per millorar el nostre món i les persones que viuen en ell. Aquestos professors i alumnes han tractat de seguir els passos marcats pel protagonista de la història de Giono, Elzéard Bouffier, amb el mateix altruisme amb què ho van fer tant el protagonista de la història, de manera fictícia, com l’autor, Jean Giono, en la seua vida real al cedir —mentre va estar en vida— els drets d’esta obra per a facilitar el seu coneixement i difusió. Tots ells, professors i alumnes, han posat el seu gra d’arena des de l’assignatura que impartixen o estudien. I tots cedixen els seus treballs i fotografies per la seu lliure difusió i utilització amb l’ànim didàctic de millorar el món i a l’home y… per a la seua posterior ampliació i desenrotllament per altres alumnes i professors. En lbmingot.wixsite.com/elhombrequeplantava trobaran estes i altres idees a més de molta més informació sobre el nostre projecte. Ara, després de la seua experimentació i posada en pràctica, Aguaclara Llibres edita aquest llibre digital.

Activitats Valencià

ACTIVIDADES Castellano