Inici del programa Lidera

El proper dilluns s’inicia el cicle de conferencies professionals centrades en la direcció de persones i gestió del talent del sector turístic a l’FP Turisme Altea.

El Departament de Turisme de l’IES Bellaguarda dóna un pas més en la professionalització de l’alumnat mitjançant el contacte directe amb professionals del sector i dels RRHH. D’aquesta manera, poden rebre el coneixement dels professionals que duen els actuals processos de selecció, que gestionen les persones del sector i que els poden orientar i aportar valor afegit.

Amb aquest programa, els alumnes del cicle en turisme poden gaudir de conferencies presencials o telemàtiques i complementar els continguts del mòdul de Recursos Humans a l’Allotjament, del Cicle Formatiu en Gestió d’Allotjaments Turístics. Activitats que milloren el procés d’ensenyament i aprenentatge de l’alumnat, que obté una formació exclusiva que millorarà les seues competències.

Per tant, els/les alumnes del cicle que superen aquest títol de grau superior, podran aportar una visió molt professional una vegada accedisquen al sector productiu.