Visita a l’Escola d’Art d’Alcoi

Hui en una activitat extraescolar organitzada pel Dep. d’Arts Plàstiques, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat de la modalitat d’artístic ha viatjat fins a Alcoi per visitar la seua Escola d’Art. Allí han pogut conèixer de primera ma els cicles formatius i els graus relacionats amb les distintes disciplines de disseny que s’oferten. L’escola ens ha obert les portes i ens ha mostrat els distints tallers i espais on s’imparteixen aquestes ensenyances.

Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alcoi

A més de l’escola, hem tingut temps de visitar la Llotja de Sant Jordi, un edifici singular dissenyat per l’arquitecte valencià Santiago Calatrava. L’edificació es troba soterrada baix de la Plaça d’Espanya en el centre d’Alcoi i funciona com a sala d’exposicions. En aquesta ocasió estava dedicada a mostrar la trajectòria i l’obra del fotoperiodista Perfecto Arjones.

La mirada de Perfecto Arjones recala en Alcoy

Esperem que la visita siga de profit per orientar sobre les opcions formatives que el nostre alumnat haurà d’escollir en breu.

Departament d’Arts Plàstiques IES Bellaguarda.