CONCURS JUVENES TRANSLATORES

Enguany hem pogut participar de nou en el concurs JUVENES TRANSLATORES que organitza la Comissió Europea. 5 alumnes i alumnes de segon de Batxillerat del nostre centre han participat en aquest concurs que premia als millors joves traductors d’Europa. Els traductors del Parlament Europeu sols trien una de les 350 traduccions presentades des d’Espanya, però atorguen esments a aquelles traduccions que consideren que poden rivalitzar amb la guanyadora. Enguany Javier Zorzo per francès i Jeffrey Martínez per anglès han obtingut una de les 21 esments atorgats. Enhorabona per tan excel·lents resultats que situen a l’IES Bellaguarda com l’únic centre de la Comunitat Valenciana amb esments i, al costat de dos altres centres d’Espanya, com els únics tres centres amb dos esments.