Visita a la Facultat de Belles Arts d’Altea

L’alumnat de Batxillerat Artístic, amb motiu de la celebració de la jornada de portes obertes de la Facultat de Belles Arts d’Altea, va visitar esta el passat dijous 18 d’abril.

En la citada jornada de portes obertes, en primer lloc, l’alumnat va tindre una xarrada informativa, on es va exposar el pla d’estudis de la facultat i informació rellevant per aquells i aquelles que en un futur vulguen estudiar en esta facultat.

Tot seguit, l’alumnat va tindre l’oportunitat de conéixer les instal·lacions de la facultat, de les quals podem destacar els tallers de gravat, pintura, dibuix, modelatge, creació audiovisual i fotografia analògica. A més, l’alumnat també va poder experimentar, de primera mà, en alguns tallers, com per exemple en el taller de pintura i en el de modelatge, en els quals van fer diversos treballs.

Finalment, la jornada va concloure amb la visualització en directe d’una colada de bronze.

Us compartim algunes imatges que mostren l’eixida.

Departament d’Arts. IES Bellaguarda.