PROJECTES EUROPEUS AL BELLAGUARDA

L’ IES Bellaguarda  participarà durant l’any 2018 i 2019 en unes estades formatives del professorat per familiaritzar-se en la metodologia didàctica: VISUAL THINKING STRATEGIES.

Un professor del Departament de Dibuix assistirà a tres cursos que es realitzaran en tres períodes de 5 dies en tres capitals europees (Copenaghe, Helsinki i Amsterdam)  L’adhesió a este programa s’ha dut a terme gràcies a la gestió de la Oficina de Projectes Europeus de l’Ajuntament d’Altea que ha facilitat la incorporació del nostre centre al projecte: “Permission to Wonder”  promogut des de l’Ajuntament de Dublín i sufragat amb fons europeus dintre de la convocatòria Eramus+.

S’espera que algunes de les metodologies didàctiques i els recursos educatius apresos en estos cursos es plasmen posteriorment en l’aula, reportant els beneficis sobre el nostre alumnat .

l’IES Bellaguarda està interessat en que el nostre centre tinga una dimensió europea cada vegada major. A més dels intercanvis d’alumnat en França que ja venen realitzant-se des de fa temps, estem treballant en fomentar futures mobilitats del professorat i l’alumnat  fora de les nostres fronteres a través de la participació de projectes Eramus+ d’altres entitats i redactant el nostre propi projecte.

Esperem que estos esforços es tradueixin en una millora de la qualitat educativa del nostre centre i en una dinamització de les experiències europees.