50 ANYS EDUCANT – PROGRAMA D’ACTES

Benvolguts/des companys/es,

Aquest curs 2023-2024 l’IES Bellaguarda celebra els seus 50 anys de trajectòria. Per a qualsevol centre, però amb el valor afegit d’haver estat un centre referent en la comarca, bufar mig segle d’espelmes és tot un èxit i un motiu de celebració especial. Durant tot el que resta de curs farem actes i activitats per commemorar el 50è aniversari. I al mes de juny acabarem amb una festa grossa, el sopar de promocions d’antic alumnat i professorat. Si voleu rebre informació de la programació d’actes que anirem difonent podeu consultar el programa adjunt, la web de l’institut (https://portal.edu.gva.es/iesbellaguarda/) o l’instagram (@somiesbellaguarda).

Ara bé, sobretot us animem a posar-vos en contacte entre vosaltres, antic professorat i alumnat, per garantir que la informació arriba a tothom. Qui ho sap, potser retrobarem velles i belles amistats…

A més, estem recopilant imatges antigues de l’institut, fotos i vídeos. Entre altres propostes, volem fer un recull de fotos i de videos per compartir amb tots els seus protagonistes. Així doncs, si teniu fotos o videos amb segell IES Bellaguarda, envieu-les a jv.ponspons@edu.gva.es.

Aquest és un curs especial per a tots/es aquells/es que formem o hem format part de l’IES Bellaguarda. El compromís i la participació de pares, mares, professorat, conserges, administratius, equip de neteja, etc. i, evidentment alumnat, han fet possible que arribem on estem avui. I aquest avui el volem compartir i celebrar amb els d’ahir, els d’avui i fins i tot els de demà.

Feliç 50è aniversari, IES Bellaguarda!