ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

El pròxim 18 de novembre es celebraran eleccions al Consell Escolar. Professorat, alumnat i famílies elegiran la meitat dels seus representants per un mandat de quatre anys. Es per això que desitge dirigir-me a vostès per informar-los sobre el procediment i, sobretot, per requerir la seua participació.

El Consell Escolar és el màxim òrgan que governa l’institut, en ell estan representats tots els sectors de la comunitat educativa: pares i mares, professorat, alumnat, Ajuntament i personal no docent.

En el nostre Consell Escolar pares i mares tenen cinc representants, un d’ells en representació i per designació de l’AMPA. En esta ocasió els correspon elegir dos representants. Si desitgen presentar-se com a candidats/es, només han de passar-se per la Secretaria del Centre, demanar un imprès de sol·licitud, emplenar-lo i adjuntar una fotografia i una fotocòpia del DNI. Tenen de termini fins al dia 2 de novembre a les 14 hores.

El procediment per a votar és també molt senzill: han d’acudir el dia 18 de novembre,  de 8:00 a 9:30, de 13:30 a 15:30 o de 17:00 a 18:30, a l’institut (a l’entrada del qual estarà la mesa electoral) amb el DNI, NIE o passaport i marcar en la papereta que trobaran un màxim de dos noms de candidats. També poden participar enviant el vot a la mesa electoral. Tota la informació del procés està disponible en la web del centre.