LLIURAMENT DE NOTES AVALUACIÓ FINAL

Estimades famílies,

Els informem  que es farà entrega als seus fills/es dels butlletins de notes de l’avaluació final en format paper el proper dia 23/06/2021 segons l’horari que adjuntem. (ENLLAÇ). Aquest butlletins vindran acompanyats amb tota la informació per a poder matricular-se el proper curs o recuperar la materia en la convocatoria extradordinaria. És important que passe l’alumnat a recollir-ho en l’horari indicat.

🚌 Els comuniquem que l’horari especial de transport escolar previst per al dia 23 de juny serà:
➡️ 8:15h arribada al centre
⬅️ 12:30h sortida del centre

Les famílies també podran consultar i descarregar els butlletins però no les instruccions de matrícula ni les indicacions per recuperar en la aplicació de Web Família a partir de les 00:00 del dijous 24 de juny. Les famílies i l’alumnat que no tinguen accés a Web Família, el poden demanar emplenant la sol·licitud disponible en aquest enllaç, i enviant-la (en foto o escanejada) al correu electrònic de la secretaria del centre: 03002573.secret@gva.es

Vídeo explicatiu del funcionament de la Web Família i de com consultar el butlletí de notes.

Consulteu la GUIA ÚS WEB FAMÍLIA 2.0.