Alumna del Bellaguarda, 2a guanyadora del VII Concurs Disello 2020

L’alumna de 2n ESO E, Carla B. D, ha quedat en 2n lloc en el concurs nacional de segells que convoca Correus. Per setè any consecutiu Correus ha organitzat durant aquest accidentat any 2020 el Concurs Nacional de Disseny de Segells amb una àmplia participació arribant a les 1.767 persones. Aquest 2020 la temàtica de les obres tenia el lema: un segell pel clima, posant en el centre del discurs artístic el tema ambiental, canvi climàtic i la participació de les persones en el món que ens envolta.

El disseny sempre és un repte a la imaginació, però dissenyar per a un espai tan petit i que condensi tota la informació que es vulgui comptar (8 cm²) requereix un doble esforç, que a la vista de la qualitat de les obres presentades, els participants han superat notablement, mostrant una gran varietat de perspectives de com veiem i ens veiem en el planeta, destacant sempre que hi ha una esperança per a salvar el nostre planeta.

Un jurat, que a causa de la Covid-19 s’ha reduït en nombre de jurats, ha triat a 20 finalistes, i la votació popular, que han estat 1.368.222 vots, ha triat als altres 20 finalistes, per cada categoria. De les 80 obres finalistes, 40 per categoria, el jurat va decidir als premiats del VII Concurs Nacional de Disseny de Segells 2020 i entre ells esta la nostra alumna.

Enhorabona per aquest important premi.

Sellos y Ganadores VII Concurso Disello 2020

Correos entrega los premios del VII Concurso Nacional de Diseño de Sellos “Disello”