AJUDES AL TRANSPORT ESCOLAR · CURS 2020/2021

Ja teniu disponible tota la informació sobre les ajudes al transport escolar per al Curs 2020/2021 en la pestanya de SECRETARIA> MÉS… de la web del centre o en el següent enllaç. [ENLLAÇ]

A aquesta ajuda al transport es podrà adoptar es una de les modalitats següents:

a) Transport escolar col·lectiu. Aquesta modalitat comportarà la inclusió de l’alumnat en una de les rutes de transport contractades per l’Administració educativa i que establirà la direcció territorial corresponent, d’acord amb les necessitats comunicades pels centres i les disponibilitats pressupostàries. El nombre mínim d’alumnes per a establir una ruta de transport serà, amb caràcter general, de 15 alumnes amb la condició de persones beneficiàries.

b) Ajudes individuals de transport escolar per l’alumnat que tenint dret a ser beneficiari del servei escolar de transport, per complir els requisits establits, no puga ser inclòs en cap de les rutes de transport col·lectiu autoritzades.

El termini per al tràmit del transport escolar serà fins al 27 de juliol.

INSTRUCCIONS DE PRESENTACIÓ DE LA INSTÀNCIA

Emplene i signe el model de la instància que trobarà a [ENLLAÇ] i envie-la adjunta al correu: 03002573.secret@gva.es indicant en l’assumpte: SOL·LICITUD AJUDA AL TRANSPORT 2020/2021.

NO és necessari que vinga a entregar-la presencialment.

En el cas de les ajudes al transport escolar col·lectiu NO cal presentar l’ANEXE III certificat pel secretari de l’ajuntament de manera individual. El centre tramitarà d’ofici aquesta certificació de l’ajuntament expedida de manera conjunta per a tots els sol·licitants.