Reunió alumnat 4t ESO

Benvolgudes famílies,

Amb la finalitat d’aclarir dubtes en el procés d’admissió de batxillerat, el dimarts que ve 31 de maig a les 18.30 hores s’oferirà una xicoteta xarrada informativa a càrrec de la direcció del centre i del departament d’Orientació sobre les modalitats de batxillerat que ofereix el centre.

L’assistència és voluntària i oberta per a famílies que desitgen matricular als seus fills en l’IES Bellaguarda el pròxim curs. Es recomana assistir l’alumne o alumna amb un progenitor.

Esperem que aquesta activitat siga del seu interès.

Estimadas familias,

Con la finalidad de aclarar dudas en el proceso de admisión de bachillerato, el próximo martes 31 de mayo a las 18:30 horas se ofrecerá una pequeña charla informativa a cargo de la dirección del centro y del departamento de Orientación sobre las modalidades de bachillerato que oferta el centro.

La asistencia es voluntaria y abierta para familias que deseen matricular a sus hijos en el IES Bellaguarda el próximo curso. Se recomienda asistir el alumno o alumna junto a un progenitor.

Esperamos que esta actividad sea de su interés