Us convidem a escoltar-nos!

Alguns alumnes de l’IES Bellaguarda participen activament al festival “Com sona l’ESO” que en aquesta ocasió es celebrarà durant els dies 10, 11 i 12 de maig a la nostra localitat d’Altea. El divendres 12 de maig a les 22:00 formarán part del cor integrat per més de 1000 alumnes de secundària amb l’estrena absoluta de l’obra FRANKENSTEIN A LA PLATJA.
Us convidem a escoltar-nos!
El projecte Com Sona l’Eso és una trobada anual d’alumnes i professorat de música d’instituts de secundària públics que, al llarg de quatre dies, conviuen per dur a terme un gran repte musical que han treballat prèviament a les aules de música. Aquest repte és la realització d’un concert conjunt: al voltant de 1600 alumnes d’edats entre 12 i 17 anys juntament amb el seu professorat actuant junts.