Continguts, llistats d’obres orientatives i criteris d’avaluació dels diferents exercicis dels quals consten les proves d’accés de primer a sisé curs d’ensenyaments professionals, segons les especialitats instrumentals i assignatures a examinar:
A partir del mes de març es publica en el tauler d’anuncis del centre, lloc a la disposició del públic.
Podeu demanar fotocòpies del seu contingut en la consergeria del centre.
Per a qualsevol consulta poden enviar un correu a la secretaria del centre o preguntar per telèfon.
La informació que no es trobe al web es podrà obtindre al centre.
- Ordre 28/2011 de 10 de maig de la Conselleria d’Educació, per la que es regula l’admissió, l’accés i la matrícula, així com els aspectes d’ordenació general, per a l’alumnat que curse els ensenyaments elementals i professionals de Música i Dansa a la Comunitat Valenciana (DOCV 17/05/2011)
- .ORDRE 49/2015, de 14 de maig, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la que es modifiquen aspectes de l’Ordre 28/2011, de 10 de maig, de la Conselleria d’Educació, per la que es regula l’admissió, l’accés i la matrícula, així com els aspectes d’ordenació general, per a l’alumnat que curse els ensenyaments elementals i professionals de Música i Dansa a la Comunitat Valenciana.
Part A i C: Continguts i obres orientatives per cursos a continuació
Baix Elèctric | 1º | 2º | 3º | 4º | 5º | 6º |
Cant | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Clarinet | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Contrabaix | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Fagot | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Flauta Travessera | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Guitarra | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Guitarra Elèctrica | 1° | 2° | 3° | 4º | 5º | 6º |
Oboé | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Percussió | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Piano | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Saxòfon | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Trombó | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Trompa | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Trompeta | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Tuba | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Viola | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Violí | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Violoncel | 1° | 2° | 3° | 4° | 5° | 6° |
Part A: Criteris d’avaluació de cant. Cursos 1r, 2n, 3r en aquest enllaç
Part A: Criteris d’avaluación de cant. Cursos 4t, 5é, 6é en aquest enllaç
Parteix B: Continguts i criteris d’avaluació per cursos a continuació
Llenguatge Musical Model examen 1r Model Rítmic 1r Model Melòdic 1r | 1r | 2n | 3r | |||
Harmonia | 4t | 5é | ||||
Anàlisi | 6é | |||||
Piano Complementari | 3r | 4t | 5é | |||
Història de la Música | 6é | |||||
Acompanyament | 6é | |||||
Italià | 2n | 3r | ||||
Alemany | 4t | 5é | ||||
Francés | 6é |
CRITERIS DE PONDERACIÓ PER A les PARTS DE L’EXERCICI B (CURSOS 2° A 6°)