Santa Cecília 2023

Agrupacions participants

PROGRAMACIÓ 2I NOVEMBRE

El pròxim 21 de novembre celebrem al nostre centre el dia dels músics, el dia de la nostra patrona Santa Cecília.

Hem preparat per a l’ocasió un festival musical on participaran tant els/les professors/-es com els alumnes de les agrupacions instrumentals del conservatori. Serà un dia per a gaudir tots plegats del que més ens agrada i per a compartir amb il·lusió el treball fet fins a la data.Els concerts de professors/-es i agrupacions camerístiques començarà a las 17.00h I a les 19.00h tindrà lloc el tradicional acte acadèmic amb motiu de la festivitat de Santa Cecília, on després d’una presentació del nostre Sr. Director, es fara entrega dels diplomes als/ a les alumnes premiats/-des al estudis professionals de música al curs 2022/23, després de la qual intervendrà el Excm. Sr. Alcalde d’ Elx i el premiats/-des ens donaran un recital.