Accés a primer curs dels ensenyaments elementals

Els ensenyaments elementals es cursaran ordinàriament entre els 8 i 12 anys. Ho inicie con menys de huit anys o més de dotze anys s’entendrà com a excepcional. Serà la Conselleria (menys de huit anys) o el Consell Escolar (més de dotze anys) qui resoldrà aquesta excepcionalitat amb vista a la valoració de la formació prèvia i de la pràctica musical. Abans de formalitzar la inscripció cal sol·licitar l’autorització per a poder presentar-la. Consultar els terminis.

A través dels següents enllaços trobarà tota la informació d’interés relativa al procediment d’ingrés als ensenyaments elementals de música en el Conservatori Professional de Música d’Elx.

– Informació important per al dia d’adjudicació de llocs escolars

– Procediment d’ingrés

– Ordre 28/2011 de 10 de maig de la Conselleria d’Educació, por la que es regula l’admissió, l’accés i la matrícula, així com els aspectes d’ordenació general, per a l’alumnat que curse els ensenyaments elementals i professionals de Música i Dansa a la Comunitat Valenciana (DOCV 17/05/2011) (modificada por l’ORDRE 49/2015)

– ORDRE 49/2015, de 14 de maig, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Deporte, por la que es modifiquen aspectes de l’Ordre 28/2011, de 10 de maig, de la Conselleria d’Educació, por la que es regula l’admissió, l’accés i la matrícula, així com els aspectes d’ordenació general, per a l’alumnat que curse els ensenyaments elementals i professionals de Música i Dansa a la Comunitat Valenciana.