Jornades culturals 2024

Els dies 26 i 27 de març se celebraran, en l’IES GAIA, les Jornades Culturals amb la realització de diferents tallers i activitats per a tot l’alumnat. L’horari  del centre serà de 9.30 a 13.00 tots dos dies.

L’alumnat ha de realitzar la inscripció a les quatre sessions d’activitats planificades per als dos dies, triant entre una gran oferta de tallers proposats pels diferents departaments.
En la pàgina web de les Jornades Culturals disposen d’informació sobre els diferents tallers i també poden accedir al formulari d’inscripció.

La inscripció s’obrirà dijous 14/03/24 a les 16.00 i l’assignació serà per ordre. També disposen d’una opció per a seleccionar una reserva en un altre taller en cas que el triat es trobe complet.

En aquells casos en els quals els tallers estiguen complets, s’assignarà un altre en el qual queden places lliures.
Esperem que gaudiu amb les activitats que s’han plantejat.

Vicedirecció IES GAIA

Immersió lingüística Anglaterra

Algunes i alguns alumnes dels grups de 4t ESO i 1r Batxillerat de l’IES Gaia van participar en la primera edició d’immersions lingüístiques organitzades pel departament d’anglés. En aquesta ocasió, tenint com a base la ciutat de Rochester, l’alumnat va visitar els monuments més emblemàtics de la ciutat, a més de realitzar dues excursions de dia a Londres, una a Canterbury, i rebre un diploma d’assistència a classes interactives.

Burlington Cultural Classes

Burlington els oferix de nou les seues classes culturals interactives a l’alumnat d’ESO i Batxillerat de l’IES Gaia. L’alumnat va gaudir d’una sessió completament en anglés en la qual van aprendre interessants dades i fets històrics sobre la vida al Regne Unit.

Xarrada/conferència de Gemma Pasqual (6/03/24)

L’alumnat de 3r ESO i 1r Batxillerat tingueren l’oportunitat d’intercanviar impressions, opinions, punts de vista diferents i pogueren gaudir-ne de la presència de l’escriptora Gemma Pasqual, autora de Marina i L’últim vaixell en una xarrada/conferència a l’institut el passat 6 de març.

Mobilitat de l’IES Gaia a les Açores

Els professors Silvia Santacreu Collado, Cristina Salgado Plaza i Alejandro Fernández Martínez, del departament de Llengua castellana i literatura de l’IES Gaia, van participar a la fi del mes de febrer en una nova mobilitat en l’àmbit del programa Erasmus +, cofinançat per la Unió Europea.

Els tres docents van assistir durant tota la setmana a diferents classes en l’Escola Secundària Antero de Quental, en Ponta Prima (San Miguel), Açores.

Els professors van poder comprovar de primera mà el funcionament del sistema educatiu portugués i la metodologia emprada pels seus companys lusitans en assignatures tan diverses com Literatura portuguesa, Arts plàstiques, Ceràmica per a alumnes amb necessitats educatives, Pintura, Teatre, Inglés i Música i expressió dramàtica.

La visita a l’illa de San Miguel també els va servir per a segellar llaços amb l’escola portuguesa de cara a futures mobilitats. Els tres docents i els responsables del programa Erasmus + de l’Escola Secundària Antero de Quental van deixar obertes les portes a realitzar un intercanvi amb alumnat en un futur no gaire llunyà.

Bústia de suggeriments

S’ha habilitat un apartat en la pàgina web perquè qualsevol alumne o alumna del centre puga fer-nos arribar els seus suggeriments, propostes de millora, queixes, felicitacions o el que considere. Es pot realitzar via un formulari per al qual és necessari estar identificat amb el compte alu.edu.gva.es. Esta bústia de suggeriments esta disponible en el menú superior.

Esperem els vostres escrits.