Francés 3ESO

-Redactar textos senzills

-Buscar informació en Internet

CONEIXEMENTS O REQUISITS PREVIS

– Haver cursat francés en 1r i 2ºESO.

– Tindre els coneixements continguts en els llibres Essentiel 1 i 2 de Santillana.

– No s’aconsella agafar francés en 3ºESO sense haver-ho estudiat en els cursos anteriors, ja que és molt difícil estudiar i assimilar el contingut dels 2 llibres de text.

QUI HAURIEN DE TRIAR-LA

-Alumne/as que vulguen seguir amb el francés de 3r ESO.

-Si encara així, hi ha algun alumne/al fet que no havent cursat Francés en 2n volguera optar en 3r per l’assignatura de Francés, haurà de posar-se urgentment en contacte amb la professora abans de fi de curs (juny) ja que haurà de  preparar-se per a realitzar un test de nivell abans de realitzar la matrícula.

Per a matricular-se l’alumne/a haurà d’haver demostrat que ha aconseguit aprendre alguns punts teòrics bàsics de l’idioma, que li permeten integrar-se en el grup de classe amb la menor dificultat possible, malgrat no haver estudiat Francés en 2n.

CONTINGUTS

-Actes de parla (Descriure, comptar, opinar… )

-Gramàtica

-Verbs: conjugacions, temps verbals.

-Lèxic (família, roba, col·legi, ciutat..)

-Aspectes socioculturals de França i de la Francofonia.

S’utilitza el mètode “Essentiel et plus 3” de Santillana.

Aquest mètode compta amb llibre, quadern d’exercicis, portfolio i CD.

A més es treballa amb lectures fàcils, cançons, vídeo-clips, reportatges, diccionaris, Internet. Es fan treballs individuals i grupals.