L’IES Gaia celebra la segona edició de Gaia Fest

L’institut Gaia ha celebrat la segona edició de Gaia Fest, un festival de talents basat en el Benidorm Fest. En este certamen l’alumnat del centre educatiu ha pogut mostrar les seues habilitats artístiques: cant, ball, màgia…

Este festival, proposat i coordinat per una alumne de 1r de batxillerat, Álvaro Real Escoda, en col·laboració amb la seua professora de Llengua castellana i literatura, Cristina Salgado Plaza,  s’ha dut a terme els dies 26 i 27 de març. El matí del dimarts 26 de març va tindre lloc la semifinal en la qual el públic assistent va gaudir d’actuacions tan variades com màgia, grups musicals, cantants o saxofonistes. Una vegada van actuar els participants es va procedir a seleccionar als classificats per a la gran final del dimecres; els tres finalistes van ser elegits pel vot d’un jurat, compost per quatre professors i professores de l’IES Gaia, i el vot del públic. En la gran final del dimecres van actuar els tres seleccionats, el grup Mind, la solista Yuxin i el mag Pau Gracia; però també va haver-hi actuacions especials d’altres membres de la comunitat educativa de l’IES Gaia com la del grup de Rock Cabres verdes, el grup de ball Gaia destroyers o la professora d’anglés Rosa Cutillas acompanyada de la saxofonista Adriana Martínez. Finalment, el grup Mind, format per Beltrán Paz, Jorge Monllor, Carlos Martínez i Pablo Sánchez, es va alçar amb el primer lloc i va rebre el premi de mans del guanyador de la primera edició del Gaia Fest, Zeus Amaya Cerrato.