Informàtica 2ESO

DEPARTAMENT D’INFORMÀTICA

La Informàtica és una assignatura optativa orientada a qualsevol modalitat d’ESO tant ensenyaments acadèmics (orientat al Batxillerat de Ciències i al d’Humanitats i Ciències Socials) com d’ensenyaments aplicats.

QUI HAURIA DE TRIAR INFORMÀTICA?

L’assignatura d’Informàtica l’haurien de triar aquells alumnes que vulguen integrar i millorar la seua competència digital.

PER QUÈ TRIAR INFORMÀTICA?

Perquè la formació en l’àrea d’Informàtica de l’alumne:

• Desenvolupa destreses bàsiques en la utilització de fonts d’informació per a adquirir nous coneixements.
  • Fomenta l’autonomia i la iniciativa personal en aprendre a buscar i seleccionar la informació més rellevant.
  • Millora hàbits de treball tant a nivell individual com en equip.
  • Contribuye al desarrollo de la creatividad y la expresión artística a través de medios digitales.
  • Contribueix al desenvolupament de la creativitat i l’expressió artística a través de mitjans digitals.
  • Incrementa l’interés i la motivació en permetre als alumnes aprendre d’una manera més atractiva i divertida.

CONEIXEMENTS o REQUISITS PREVIS

Coneixements bàsics de navegació per internet i d’ofimàtica.

QUÈ ES TREBALLA A l’AULA?

• Sistemes Informàtics: Maquinari i Programari.
  • La Societat de la Informació.
  • Sistemes Operatius.
  • Serveis d’Internet i seguretat.
  • Presentacions de diapositives.
  • Imatge Vectorial.
  • Full de càlcul.
  • Introducció a la programació amb Intel·ligència Artificial.

Pràctica, ús continuat de l’ordinador com a eina de treball.