SUSPENSIÓ TEMPORAL DE L’ACTIVITAT PRESENCIAL AL CENTRE
Orientacions i propostes de treball per a l’alumnat a casa
ED. INFANTIL – Setmana del 15 al 19 de juny |
|||||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle | |||||
Tasques per nivell i globals | |||||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS | |||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa) | |||||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | |||||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR: “LA LECTURA I LES EMOCIONS” – “VACANCES I EMOCIONS” |
HORARI PER A LES VIDEOTUTORIES – SETMANA DEL 15 AL 19 DE JUNY | |||
INFANTIL | |||
3INFA | Dilluns 15 a les 13h | 3INFB | Dimecres 17 a les 13:30 |
4INFA | Dijous 18 a les 17h | 4INFB | Dijous 18 a les 17h |
5INFA | Dijous 18 a les 12h | 5INFB | Dijous 18 a les 11h |
______________________
ED. INFANTIL – Setmana del 8 al 12 de juny |
|||||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle | |||||
Tasques per nivell i globals | |||||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS | |||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa) | |||||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | |||||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR: “L’autoestima, què sabem d’ella” |
____________
ED. INFANTIL – Setmana de l’1 al 5 de juny |
|||||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle | |||||
Tasques per nivell i globals | |||||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS | |||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa) | |||||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | |||||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR: “La ràbia i l’enuig. Emocions bàsiques” |
_________________
ED. INFANTIL – Setmana del 25 al 29 de maig |
||||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle | ||||
Tasques per nivell i globals | ||||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS | ||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa). | ||||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | ||||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR: “L’alegria i la tristesa. Emocions bàsiques” |
___________________
ED. INFANTIL – Setmana de l’18 al 22 de maig |
||||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle | ||||
Tasques per nivell i globals | ||||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS | ||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa). | ||||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | ||||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR: “La importància de la família en el desenvolupament de les competències emocionals” |
________________
ED. INFANTIL – Setmana de l’11 al 15 de maig |
||||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle | ||||
Tasques per nivell i globals | ||||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS | ||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa). | ||||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | ||||
TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ. Pinta el teu cartell i posa’l a un lloc visible | ||||
Celebrem tot el centre el DIA INTERNACIONAL DE LES FAMíLIES Animeu-vos! | ||||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR: La família i les emocions – Fitxa “Dibuix de família” |
_________________
ED. INFANTIL – Setmana del 4 al 8 de maig |
||||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle (Actualització). | ||||
Tasques per nivell i globals | ||||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS | ||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa). | ||||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | ||||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR |
Emocions positives i negatives. Què en sabem al respecte | |||
Diari de quarentena. |
__________________
ED. INFANTIL – Setmana 27 al 30 d’abril |
||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle. | ||
Tasques per nivell i globals | ||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS |
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa). | ||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | ||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR. Estratègies i recursos. La pràctica del Mindfulness” |
________________
ED. INFANTIL – Setmana 21 al 24 d’abril |
||
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle. | ||
Tasques per nivell i globals | ||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS |
Celebrem el dia del LLIBRE – Proposta | ||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa). | ||
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica) | ||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR. Estratègies i recursos. La importància de l’expressió emocional” |
_____________________
VACANCES DE SETMANA SANTA I PASQUA
RECURSOS I MATERIALS (Voluntaris – No avaluables) – ED. INFANTIL | |||||
Vacances de Setmana Santa i Pasqua | |||||
3INF | 4INF | 5INF | |||
Recull de JOCS TRADICIONALS – Juga’ls a casa! | |||||
Audició i Llenguatge | |||||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR. Estratègies i recursos “El joc i la intel.ligència emocional” |
__________________
Orientacions i propostes de treball per a l’alumnat a casa
Estimades famílies,
A continuació trobareu unes orientacions generals on compartim una sèrie de tasques per a dur a terme amb tot l’alumnat del cicle semblants a les que realitzem a l’aula diàriament. És important que les realitzeu amb il·lusió i presentant-les com un joc. Recordeu que cal donar responsabilitats i exigències que s’ajusten a la seua edat. A més, setmanalment, rebreu les tasques pròpies a realitzar per cada nivell. En tots els casos podeu accedir al contingut fent clic damunt.
Orientacions generals per a tot l’alumnat del cicle.
ED. INFANTIL – Setmana 6 al 8 d’abril |
||
Tasques per nivell | ||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS |
Celebrem TOT EL CICLE el DIA DE L’ESPORT – (6 d’abril) – PARTICIPA!! | ||
Audició i Llenguatge (Propostes de treball a casa). | ||
CONVIVÈNCIA FAMILIAR. Estratègies i recursos. NOU! |
Orientacions i recursos generals: PT (Pedagogia Terapèutica)
______________________
ED. INFANTIL – Setmana 30 al 3 d’abril | ||
Tasques per nivell | ||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS |
A més… i donat que aquesta setmana se celebrarà el dia 2 el DIA MUNDIAL DE L’AUTISME, vos proposem el següent pla que ens enriquirà a tota la comunitat i que contribuirà a fer el camí cap a una ESCOLA I SOCIETAT INCLUSIVA. És molt senzillet, i no ens ocuparà molt de temps, començarem amb la PROPOSTA GENERAL per continuar amb la PROPOSTA DIÀRIA. No cal imprimir el material.
PROPOSTA GENERAL – DIA MUNDIAL DE L’AUTISME | ||||
Dilluns 30 | Dimarts 31 | Dimecres 1 | Dijous 2 |
________
ED. INFANTIL – Setmana 23 al 27 de març | ||
Tasques per nivell | ||
3 ANYS | 4 ANYS | 5 ANYS |