Beques per a estudis postobligatoris no universitaris

Les beques generals per al curs 2024/2025 per a estudis no universitaris ja es poden sol·licitar del 19 de març fins el 10 de maig de 2024 a les 15h.

Termini de presentació: 19 de març al 10 de maig de 2024 a les 15h. S’ha de demanar, per tant, abans de saber què podràs estudiar, ni si estudiaràs o no.

En aquest enllaç a la web del Ministeri  trobaràs més informació: Becas y ayudas: FP, Bachillerato y otros estudios no universitarios

Ací trobaràs tota la informació necessària per a realitzar la sol·licitud:  Cómo solicitarla

A més a més, la Generalitat Valenciana ha creat un nou canal en Telegram @LaMeuaBeca on es pot seguir tota la informació sobre beques i ha redactat un document amb la informació més rellevant i explicacions detallades del procés per aconseguir la teua beca.

DOCUMENT INFORMATIU BEQUES 24/25 (en valencià)

DOCUMENTO INFORMATIVO BECAS 24/25 (en castellano)

S’entendrà que no s’ha destinat la beca a la seua finalitat i es demanaran la seua devolució si:

• Es causa baixa de fet en el centre, abans del final del curs 2024-2025.
  • No s’assisteix a un determinat nombre d’hores lectives, llevat de dispensa d’escolarització.
  • No es supera el % estipulat de les assignatures o hores matriculades, en convocatòria ordinària ni extraordinària.

Més informació sobre beques a:   Becas y Ayudas. Ministerio de Educación y Formación Profesional, Ministerio de Universidades