LA NOSTRA BIBLIOTECA

La biblioteca de l’IES La Malladeta forma part de la Xarxa valenciana de biblioteques escolars en línia (Biblioedu).

(Molts dels llibres que tenim a la biblioteca estan ja catalogats per que pugues accedir a ells a través del catàleg online. Si no està el que t’interessa passa personalment per la biblioteca)

D’aquesta manera qualsevol persona pot consultar el catàleg de la biblioteca i també el de qualsevol altra biblioteca escolar valenciana que pertany a la xarxa.

A més, els docents, els no docents i els estudiants, també poden reservar documents, mitjançant les credencials (usuari i contrasenya) de la seua Identitat Digital (compte @edu.gva.es o @alu.edu.gva.es).

Si ets alumnat del centre, durant el curs 23-24 aquest és l’horari (caselles en color verd) en el que trobaràs oberta la biblioteca.

La professora Maria Justiniano, del departament de valencià, és la Coordinadora de la biblioteca i de la Xarxa Llibres pots preguntar-li a ella si tens dubtes respecte al seu funcionament.

De vesprada, l’horari d’obertura de la biblioteca t’ofereix un espai en el que poder estudiar o poder fer els treballs en equip amb els teus companys.

Descobreix la teua biblioteca!

Racó de lectura a la biblioteca
Propostes de lectura tematitzades
Llibres per a tots els gustos.

Esperem les teues recomanacions!

Cada dijous un espai en el dialogar i compartir el que llegim. En octubre, Heartstopper.
Hora de lectura setmanal a l’aula. Tu tries què vols llegir!