LA NOSTRA BIBLIOTECA

La biblioteca de l’IES La Malladeta forma part de la Xarxa valenciana de biblioteques escolars en línia (Biblioedu).

(Molts dels llibres que tenim a la biblioteca estan ja catalogats per que pugues accedir a ells a través del catàleg online. Si no està el que t’interessa passa personalment per la biblioteca)

D’aquesta manera qualsevol persona pot consultar el catàleg de la biblioteca i també el de qualsevol altra biblioteca escolar valenciana que pertany a la xarxa.

A més, els docents, els no docents i els estudiants, també poden reservar documents, mitjançant les credencials (usuari i contrasenya) de la seua Identitat Digital (compte @edu.gva.es o @alu.edu.gva.es).

Si ets alumnat del centre, durant el curs aquest és l’horari (caselles en color verd) en el que trobaràs oberta la biblioteca.

La professora Maria Justiniano, del departament de valencià, és la Coordinadora de la biblioteca i de la Xarxa Llibres pots preguntar-li a ella si tens dubtes respecte al seu funcionament.

De vesprada, l’horari d’obertura de la biblioteca t’ofereix un espai en el que poder estudiar o poder fer els treballs en equip amb els teus companys.

Descobreix la teua biblioteca!

Racó de lectura a la biblioteca
Propostes de lectura tematitzades
Llibres per a tots els gustos.

Esperem les teues recomanacions!

Cada dijous un espai en el dialogar i compartir el que llegim. En octubre, Heartstopper.
Hora de lectura setmanal a l’aula. Tu tries què vols llegir!