EMPRESES

La empleabilitat és un dels objectius dels estudis de Formació Professional i així les empreses són el futur del nostre alumnat.

Cap a final de curs tenim alumnat fent pràctiques (mòdul Formació en Centres de Treball, FCT) en algunes empreses.

A més a més, existeix la possibilitat de cursar la Formació Professional en la FP Dual.

Els estudis professionals que es poden cursar a l’IES La Malladeta  corresponen a les següents Famílies Professionals: FP a l’IES La Malladeta

Si com a empresa esteu interessats en col·laborar amb l’IES La Malladeta podeu fer-nos arribar informació sobre l’empresa i la vostra disponibilitat als correus del centre:

Més dades del centre

És d’especial interés per al nostre alumnat que ens feu arribar ofertes de treball i sabeu que podeu comptar amb la garantia de responsabilitat i alta qualitat que ens caracteritza. Aquest compromís de qualitat és el que ens ha motivat a formar part dels centres que s’integren en la Xarxa Novigi.