Tutoria entre iguals (TEI)

Què és el TEI?

El programa de Tutoria Entre Iguals és un programa de convivència institucional que implica a tota la comunitat educativa.
Sorienta a millorar la integració escolar i treballar per una escola inclusiva i no violenta, fomentant que les relacions entre iguals siguen més satisfactòries.
Va dirigit a la millora o modificació del clima i la cultura del centre respecte a la convivència, el conflicte i la violència (física, emocional o psicològica).
Es basa en la tutorització emocional entre iguals (l’alumnat de 3r és tutor de l’alumnat de 1r ) on el respete, l’empatia i el compromís són els pilars bàsics del seu desenvolupament.
Si vols saber más sobre el programa TEI , fes clic ACÍ.

A més a més, en aquest enllaç trobaràs com treballem el TEI a l’IES La Malladeta:  pàgina del TEI a l’IES La Malladeta.