Banc de Llibres

Repartiment del lot de llibres del curs 23/24

Es publicarà en aquesta web el dia i hora en que l’alumnat de cada curs haurà d’arreplegar el seu lot de llibres en el mes de setembre: CONSULTA ACÍ LA INFORMACIÓ

L’IES La Malladeta, com a centre de titularitat de la Generalitat Valenciana és centre participant en el Banc de Llibres.

En l’actualitat es pot beneficiar de la gratuïtat dels llibres i material curricular que suposa la participació en el programa Banc de Llibres, l’alumnat d’ESO, Batxillerat i FPB.

Per a la incorporació de nou alumnat s’hi pot accedir des de la seu electrònica de la Generalitat. També cal donar al banc de llibres els usats aquest curs, amb el corresponent document de Lliurament de llibres del curs del qual tornes els llibres i que trobaràs a continuació

Fes clic sobre la imatge per a conèixer en què consisteix en Programa Banc de Llibres

Condicions per a participar en el Banc de Llibres de Batxillerat:

Instruccions per al Lliurament del lot al Banc de Llibres

1. Per a  1r i 3r d’ESO, comprova que els llibres estiguen en bon estat, que els llibres tinguen l’etiqueta identificativa amb el NIA, que estiguen folrats i sense anotacions innecessàries.

Per a 2n i 4t d’ESO, comprova que els llibres estiguen en bon estat, que els llibres tinguen el nom. No cal que estiguen folrats ja que enguany són llibres a retirar (excepte els llibres arreplegats pels departaments en 2n)
  2. Porta a l'institut el document de lliurament del lot al Banc de Llibres seguint les següents instruccions:

• Tria el curs
  • Descarrega el document (el trobaràs més avall)
  • Emplena les teues dades personals que falten.
  • Hi ha dos exemplars: per a l’interessat i per a l’admisnistració.
  • Porta les dues còpies emplenades el dia de l’arreplegada del lot de llibres per a segellar-les. L’exemplar per a l’administració se’l quedarà el centre.
  • La devolució del lot de llibres del curs 22/23 es farà durant l’última setmana del curs, segons el calendari i horari que es comunicarà a l’alumnat i les famílies per la WebFamília.

L’alumnat que vulga renunciar o acabe l’Etapa ha de tornar el seu lot de llibres en les mateixes dates i condicions que la resta d’alumnat.