Famílies de les escoles adscrites

Benvinguts i benvingudes a l’IES La Malladeta,

CEIP Mare Nostrum
CEIP Hispanitat

CEIP Doctor Àlvaro Esquerdo

El pròxim curs 24/25 els vostres fills i filles cursaran 1r d’ESO a l’IES La Malladeta.

Podeu consultar i descarregar en aquest enllaç l’oferta formativa de 1r d’ESO per al curs 24/25

Enguany hi ha canvis en el procés d’admissió per a tot l’alumnat. També per a l’alumnat de 6é dels col·legis adscrits a l’IES La Malladeta.

MOLT IMPORTANT: Enguany l’alumnat de 6é dels nostres col·legis adscrits és IMPRESCINDIBLE confirmar la plaça a l’IES La Malladeta per a poder matricular-se i tenir plaça assegurada. En cas de no fer-ho haurà de participar en el procés d’admissió i no tindrà guardada la plaça a l’IES que li correspon.

Vos informaran en el vostre col·legi dels terminis i tràmit a realitzar.

JORNADES INFORMATIVES DE PORTES OBERTES:

I vos convidem a participar els dies 7 (CEIP Àlvaro Esquerdo), 8 (CEIP Hispanitat) i 13 (CEIP Mare Nostrum) de maig de 2024 a les 18h en les Jornades de portes obertes per a les famílies de l’alumnat de 6é dels col·legis adscrits. La convocatòria es realitzarà a través dels col·legis dels vostres fills i filles.