Llibres de text i materials 24-25

Fes clic en l’accés corresponent al nivell que estigues cursant per a consultar el llistat de llibres i materials necessaris per al curs 23-24:

Ara no has de comprar cap llibre. Cada professor/a et dirà al llarg del curs quan has de fer-ho

IMPORTANT: L’alumnat d’ESO, Batxillerat i FPB (Cicle de Grau Bàsic) té accés a la gratuïtat dels llibres de text si participa en el Programa de Xarxa Llibres de Conselleria.

Si compres els llibres et recomanem no obrir o posar el nom fins que no s’haja parlat amb el professor/a de la matèria o mòdul.

Si participes en el Banc de LLibres, segueix les indicacions del professorat per a identificar els teus llibres des del primer dia i evitar perdues o equivocacions.

Es publicarà en aquesta web el dia i hora en que l’alumnat de cada curs haurà d’arreplegar el seu lot de llibres en el mes de setembre: CONSULTA ACÍ LA INFORMACIÓ