Admissió

Normativa:

ESO i BATXILLERAT:

Tota la normativa aplicable als procediments per a l’admissió de l’alumnat d’ESO i Batxillerat pot ser consultada i descarregada a la pàgina d’Admissió ESO i Batxillerat de Conselleria.

Es poden consultar-se els principals terminis al Resum dels calendaris ESO i Batxillerat.

Tot l’alumnat que vol cursar 1r de Batxillerat ha de fer el procés d’admissió i també l’alumnat de l’ESO que desitja canviar de centre.

NO ha de fer el procés d’admissió l’alumnat de 6é que està matriculat als nostres CEIP adscrits i ha confirmat la plaça al nostre centre per a cursar l’ESO a l’IES La Malladeta (CEIP Doctor Àlvaro Esquerdo, CEIP Hispanitat I CEIP Mare Nostrum).

IMPORTANT:L’alumnat de 6é és IMPRESCINDIBLE confirmar la plaça per a poder matricular-se en el institut al qual està adscrit el seu col·legi. En cas de no fer-ho haurà de participar en el procés d’admissió i no tindrà guardada la plaça a l’IES que li correspon.

D’acord a l’article 36 del Decret 48/2024, en convocatòria extraordinària del Consell Escolar del 30 d’abril de 2024 s’acorda assignar 1 punt en el procés d’admissió a l’alumnat en qui concòrrega almenys una de les següents circumstàncies:

  • Que s’haja sol·licitat el centre en primera opció
  • Sol·licitud d’admissió conjunta i simultània de germans en el mateix centre

La documentació acreditativa és la mateixa sol·licitud d’admissió.

FORMACIÓ PROFESSIONAL:

Pel que respecta al procés d’admissió en Cicles Formatius (Grau Bàsic, Mitjà i Superior), podeu accedir a tota la informació sobre el procés d’admissió i telematrícula a través del següent enllaç:

Admissió Formació Professional

Resum del calendari per a Formació Professional

Si estàs interessat en conèixer el nostre centre, com treballem, els nostres valors, objectius i prioritats d’actuació, informa’t en el nostre Projecte Educatiu de Centre (PEC)

Sol·licitud d’admissió telemàtica:

El procés es fa de forma telemàtica, des del portal de Conselleria, anomenat Telematrícula. Cal entrar-hi i fer-hi els següents passos (ací estan resumits, allà hi ha més informació):

  • Demanar clau d’admissió (a partir d’ESO, cal una clau per estudiant i etapa). Ho ha de fer un dels tutors legals (pare, mare,…), llevat que l’estudiant siga major d’edat. S’ha de conservar per si cal presentar alguna reclamació als llistats.
  • Es pot comprovar que hi ha places vacants al centre i nivell on es vol demanar la plaça.
  • Triar etapa i entrar a l’assistent que correspon a l’etapa. Anar seguint les instruccions fins presentar la sol·licitud que s’hi ha anat emplenant. Es podrà modificar durant el període en què estiga operativa l’aplicació. En aquest cas es tindrà en compte l’última sol·licitud pre-sentada.
  • En alguns casos (aquells en els quals no es pot fer automàticament entre centres valencians), també cal presentar un certificat que mostre que es pot accedir als estudis sol·licitats. És allò que se’n diu requisit acadèmic. Comprova al calendari del procés d’admissió corresponent a cada etapa educativa, la data límit de presentació del requisit acadèmic.
  • Caldrà estar pendent de les llistes d’admissió: Primer es publiquen unes provisionals, si algú creu que hi ha algun error, ha de presentar al·legacions. Resoltes les al·legacions, es publicaran les llistes definitives. Tot es podrà fer a la mateixa Telematrícula i per correu electrònic.
  • Matricular-se presencialment al centre on s’ha obtingut plaça, moment en el qual s’haurà de presentar tota la documentació que no s’ha adjuntat a la sol·licitud. No matricular-se dins dels terminis indicats s’entendrà com una renuncia a la plaça, que s’oferirà a l’alumnat no admés.
  • Si no es té Internet a casa, els oferim la següent ajuda presencial:

    • si demanen plaça en aquest centre, poden demanar cita en Secretaria.
    • si es demana plaça per un alumne/a del centre, poden demanar cita amb el Departament d’Orientació..

    Llistat d’admesos i no admesos

    Per a ESO i Batxillerat, s’habilitarà dins de la pàgina web anterior un sistema individualitzat de consulta del resultat del procediment i la puntuació obtinguda. Les llistes provisionals i definitives estaran a la disposició de les persones interessades en els taulers d’anuncis dels centres. 

    Per a l’FP, es podrà consultar en línia el resultat de l’adjudicació, en la plataforma telemàtica establida en l’adreça web esmentada, amb el número de sol·licitud d’ITACA, el NIA i la data de naixement de l’alumne. Les dues primeres dades les rebrà la persona sol·licitant en l’adreça electrònica que indique en la seua sol·licitud.

    Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

    Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

    Veure política de cookies