Val Beca-Menjador (per alumnes amb 20 punts -100% de l'ajuda de menjador)

QÜESTIONS GENERALS

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha iniciat l’enviament, per SMS, del ‘val-beca menjador’ als telèfons mòbils de les famílies de alumnes amb 20 punts (100% de l’ajuda de menjador).
D’aquesta manera, es rebrà un enllaç que condueix a un espai en què cal posar el DNI o NIE del pare, la mare o tutor o tutora legal del menor que va sol·licitar aquest curs escolar la beca menjador de cada fill o filla. En aquest espai també es demanarà que es pose el número de telèfon mòbil on s’ha rebut el SMS.
Una vegada fet aquest pas, les famílies tindran accés al ‘val-beca menjador’ per a cada fill o filla. Aquest val es bescanviarà per aliments en qualsevol supermercat de la cadena Consum / Charter.
El ‘val-beca menjador’ té un valor de 60 euros que substituïx el servei de menjador escolar.
Cada ‘val-beca menjador’ només es pot utilitzar una vegada. És molt important que les famílies adquirisquen els aliments necessaris per a cada fill/a i per valor de 60 euros en una sola compra.
S’admetran tres intents per a posar el DNI o NIE de la persona que va sol·licitar la beca menjador aquest curs i el número de telèfon mòbil en què s’ha rebut el SMS.
SI ES BLOQUEJA INFORMEU AL CENTRE MITJANÇANT EL CORREU ELECTRÒNIC 46004759@gva.es EXPLICANT EL PROBLEMA PER INFORMAR DE LA INCIDÈNCIA.
Encara que els vals substitueixen el servei de menjador escolar corresponent als primers 15 dies lectius de suspensió de les activitats escolars, els vals es podran utilitzar fins a l’11 d’abril de 2020. Amb posterioritat a aquesta data, perdran la seua validesa.
La reexpedició de nous vals que hagen presentat incidències no es realitzarà fins a la setmana propera

INFORMACIÓ DEL PROCEDIMENT DETALLAT A LES FAMÍLIES BENEFICIARIES D’AQUEST VAL

  1. Per a descarregar el val es necessita telèfon mòbil i connexió a Internet. Es rep un SMS per cada fill/a beneficiari del 100% de la beca de menjador És a dir, una família amb diversos fills/es, tots beneficiaris/es de la totalitat de la beca de menjador escolar, rebrà tants SMS com a fills/es becats/des tinga.
  2. Les famílies reben un SMS que els indica que tenen un val-beca menjador i quan segueixen les instruccions necessiten connexió a Internet per a descarregar-lo.
  3. Si no es disposa de connexió a Internet, es poden descarregar el val en el mateix establiment de Consum o Charter on es vaja a realitzar la compra perquè allí tenen xarxa wifi gratuïta i el personal els pot Si aquest és el cas, la descàrrega del val es realitzarà amb anterioritat a la realització de la compra i no una vegada es vaja a pagar en caixa.
  4. Si es disposa de connexió a Internet, abans d’anar a l’establiment Consum o Charter, la persona beneficiària del val ha d’assegurar-se que ha pogut descarregar el val-beca menjador en el seu mòbil, per a no interferir en l’agilitat i funcionament en el moment del pagament en l’establiment.
  5.  Manera de descarregar el val:
  1. En cada val figura el DNI/NIE, nom i cognoms del pare / mare / tutor-a i el nom i cognoms del xiquet/a beneficiari/a.
  2. Es rep un SMS en el qual apareix un enllaç que redirigeix a una web específica de Consum ((becamenjador.comunicacionesconsum.es)) on s’haurà d’introduir:

a. El DNI/NIE del pare / mare / tutor-a QUE FIGURAVA EN LA SOL·LICITUD DE BECA MENJADOR PER Al CURS 2019-2020 COM A PRIMER SOL·LICITANT I

b. El telèfon de contacte COMUNICAT Al CENTRE EDUCATIU I GRAVAT EN ITACA (el que ha rebut el SMS)

6. Davant qualsevol dubte de quin DNI/NIE és el que constava com a primer sol·licitant en la Sol·licitud de Beca de Menjador, així com la manera d’introduir aquest número de document identificatiu, abans d’esgotar el tercer intent, s’ha de contactar amb el centre educatiu, via telèfon o correu electrònic.
7. Si en intentar generar el val, s’esgoten els tres intents i es bloqueja, la família ha de posar-se en contacte amb el centre educatiu al qual assisteixen els seus fills/es (telefònicament o per correu electrònic), i explicar quin ha sigut el motiu del El centre enviarà un correu d’incidències perquè el val torne a ser activat novament.
8. En uns dies, es tornarà a rebre de nou un SI NO SE SAP ACTIVAR EL VAL ÉS MOLT IMPORTANT DEMANAR AJUDA Al CENTRE EDUCATIU per a evitar bloquejar-lo.
9. Si s’ha canviat de telèfon recentment, s’ha d’informar d’aquest canvi al centre educatiu perquè des d’allí modifiquen el número de telèfon en l’aplicació El centre educatiu comunicarà la incidència a Conselleria i en uns dies es rebrà el SMS per a generar el val en el telèfon actualitzat.
10.Si en la localitat en la qual resideix la família no hi ha cap establiment Consum o Charter, s’haurà de desplaçar al municipi més pròxim en el qual es trobe situat un Consum o Charter per a realitzar la compra (ha d’haver-hi algun en un radi de 15 km). Si no tingueren mitjà possible de desplaçament, hauran de demanar la col·laboració al Centre de Serveis Socials de l’Ajuntament, des d’allí s’estan gestionant ajudes d’alimentació per a xiquets i xiquetes de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques

COMUNICACIÓ AMB AL CENTRE MITJANÇANT EL CORREU ELECTRÒNIC 46004759@gva.es
 

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies