Animació i promoció de la lectura/escriptura

La lectura i escriptura són eixos sobre el qual es vertebra el coneixement, és per això que la Programació Cultural de Centre inclou de forma específica un conjunt d'actes, activitats i commemoracions que tenen com a objectiu promocionar entre el nostre alumnat el gust per la lectura i l'estímul per escriure com el millor mig per donar a conéixer les nostres idees, sentiments, històries,...

El gust per la lectura i per comunicar-se fent ús de l'escriptura són necessàries en l'adquisició de la competència en la comunicació lingüística, aquesta competència és necessari en l'adquisició de la resta de competències clau, motiu que justifica per si mateix la inclusió en la nostra Programació Cultural de Centre.

RECURSOS EDUCATIUS

23 d'abril DIA INTERNACIONAL DEL LLIBRE

DIA DEL LLIBRE_SERAFI
CARTELL SAMBORI 2023

SAMBORI CONCURS LITERARI DE LITERATURA EN VALENCIÀ

El nostre centre ha participat en el Concurs de Literatura en Valencià Sambori, organitzat per la Fundació Sambori, des de la seu primera edició, amb l’objectiu de promoure i difondré l’ús literari del valencià i d’aquest en general com instrument de normalització en el seu ús, que respon a l’indret d’identitat d’una “ESCOLA COMPROMESA LINGüÍSTICAMENT” on aquest concurs  es converteix en una oportunitat per a pensar, crear, imaginar i escriure en valencià.

5 ANYS GUANYADORES EN LA FASE COMARCAL "SAMBORI 2023"

El treball col·lectiu presentat per les aules de 5 anys al Premi Samborí 2023 amb el títol de “MILO” he estat el GUANYADOR EN LA FASE COMARCAL.
El lliurament de premis va tinfre lloc el divendres 21/04/23, al Centre Cultural Calixte III de Canals a les 17:30 h.

El jurat va premiar el treball col·lectiu i inclusiu coordinat per les tutores de les tres aules PIlar Jurado Soucase, Teresa Alcocel Cardona i Mª Teresa Pacual Ferrro amb l'alumnat de 5 anys de les seues aules i que va tindre com resultat el treballa presentat "MILO" dintre del projecte de treball desenvoupat a les aules al voltants del lleons.

Alumnat, mestre i families van gaudir del reconeixement de tots els presents en l'acte de lliurament.

Compartim amb comunitat educativa aquest moment.

Si cliques en la imatge de "MILO" podras gaudir del treball presentat.

GAUDIU DEL TREBALL D'AULA D' INFANTIL DEL 2020