PIIE_Patis Dinà-Mix

PROJECTE D'INNOVACIÓ I INVESTIGACIÓ EDUCATIVA_Patis Dinà-Mix

El Centre ha presentat i ha estat aprovat pel Servei d'Innovació i Qualitat Educativa el projecte d'investigació i innovació educativa presentat pel Claustre del centre amb el títol "Patís Dinà-Mix" a desenvolupar en el curs 2019-2020  i en dos cursos següents.

Aquest té com objectiu a més de considerar alguna possible transformació física del pati contemplar aquests com una prolongació de l’aprenentatge a les aules d’educació en valors, convivència, respecte, coeducació i inclusió. Es planteja com un projecte de redisseny d’ambients al pati escolar que puga oferir a l’alumnat nous models d’oci en el temps d’esbarjo però fent protagonistes al xiquets i xiquetes en la presa de decisions sobre el pati somiat, on la inclusió de tot l’alumnat amb totes les seues diversitats siga un element referencial.

El Centre seguint la previsió inicial ha tornat a presentar i ha estat aprovat pel Servei d'Innovació i Qualitat Educativa el projecte d'investigació i innovació educativa presentat pel Claustre del centre amb el títol "Patís Dinà-Mix" a desenvolupar en el curs 2020-2021  i en el cursos següents.

TRANSFORMACIONS ALS PATIS: JA UNA REALITAT

JA TENIM PISSARRES ALS PATIS!

Per ja_ramirezlopez | 16 de gener de 2020

A la tornada del període de vacances de Nadal ens hem trobat amb una gran sorpresa,  a cada pati tenim dues pissarres enormes! Hem començat a estrenar-les com si estiguérem bojos! Colorit per totes bandes! Cosa que se’ns dóna realment bé. Hem arribat un poc més bruts a casa que els darrers dies, però és … Llegir més