AJUDES MENJADOR

Tota la informació a la web de Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. Clica a la imatge.

CURS 2023-2024

NOVETAT

• Accés directe a l'annex I de la resolució_SOL·LICITUD MENJADOR I TRANSPORT:

[ANNEX I] SOL·LICITUD DE MENJADOR ESCOLAR

TRAMITACIÓ AL CENTRE CURS 2023-2024

Clique i descarregareu arxiu pdf amb tota la informació del tràmit:

AJUDES MENJADOR ESCOLAR - CURS 2023-2024

AYUDAS COMEDOR ESCOLAR  - CURSO 2023-2024

Recordeu!!!

Poden sol·licitar els beneficiaris directes o quan la renda de la unitat familiar en el 2022 no superen els llindars de renda que s’estableix en la resolució anual que ho regula (veure taula renda).

BENEFICIARIS DIRECTES

• L'alumnat que curse segon cicle d'Educació Infantil, Educació Primària o Educació Secundària Obligatòria en els centres educatius dependents de la Generalitat, que haja sigut escolaritzat obligatòriament en un centre d'un municipi diferent del de la seua residència per no existir, en aquest, oferta educativa.
  • L'alumnat escolaritzat en centres específics d'Educació Especial de titularitat de la Generalitat o en aules específiques d'Educació Especial en
    centres ordinaris de titularitat de la Generalitat, privats concertats o de titularitat pública diferent de la Generalitat.
  • Alumnat que es trobe en situació d'acolliment familiar o residencial, així com els/les fills/es de famílies acollidores.
  • Els fills/es de víctimes de violència de gènere.
  • Les víctimes de terrorisme.
  • L'alumnat destinatari de la renda valenciana d'inclusió.

LLINDARS DE RENDA

Podrà participar en la convocatòria d’ajudes assistencials de menjador a més dels beneficiaris directes, l'alumnat que el pròxim curs 2023-24 cursaran  Ed. Infantil o Primària en el nostre centre, sempre que la renda de la unitat familiar durant l’any 2022 no supere els imports següents:

Famílies de dos membres                                           24.089,00 euros

Famílies de tres membres                                          32.697,00 euros

Famílies de quatre membres                                     38.831,00 euros

Famílies de cinc membres                                         43.402,00 euros

Famílies de sis membres                                            46.853,00 euros

Famílies de set membres                                            50.267,00 euros

Famílies de huit membres                                          53.665,00 euros

A partir del huité membre s’afegiran 3.391 euros a la renda de la unitat familiar per cada nou membre computable.

La declaració de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques de la qual s'extrauran les dades econòmiques serà la corresponent a l'exercici 2022, i per a la determinació de la renda familiar es computaran els imports continguts en les caselles 435 i 460 (base imposable general  més base imposable de l’estalvi) de cada declaració.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Recordad!!!

Pueden solicitar los beneficiarios directos o cuando la renta de la unidad familiar en el 2022 no superan los umbrales de renta que se establece en la resolución anual que lo regula (ver umbrales renta).

BENEFICIARIOS DIRECTOS

• El alumnado que curso segundo ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria o Educación  Secundaria Obligatoria en los centros educativos dependientes de la Generalitat, que haya sido escolarizado obligatoriamente en un centro de un municipio diferente del de su  residencia por no existir, en este, oferta educativa.
  • El alumnado escolarizado en centros específicos de Educación Especial de titularidad  de la Generalitat o en aulas específicas de Educación Especial en centres ordinarios de titularidad  de la Generalitat, privados concertados o de titularidad  pública diferente de la Generalitat.
  • Alumnado que se encuentre en situación de acogida familiar o residencial, así como  los/las hijos/se de familias  acogedoras.
  • Los hijos/se de víctimas  de violencia  de género .
  • Las víctimas de terrorismo .
  • El alumnado destinatario de la renta valenciana de inclusión.

UMBRALES DE RENTA

Podrá participar en la convocatoria de ayudas asistenciales de comedor además de los   beneficiarios directos, el alumnado que el próximo curso 2023-24 cursarán  Ed. Infantil o Primaria  en nuestro  centro, siempre que  la renta de la unidad familiar durante el año 2022 no supero los importes siguientes:

Familias de dos miembros                                          24.089,00 euros

Familias de tres miembros                                          32.697,00 euros

Familias de cuatro  miembros                                    38.831,00 euros

Familias de cinco miembros                                       43.402,00 euros

Familias de seis miembros                                          46.853,00 euros

Familias de siete miembros                                         50.267,00 euros

Familias de ocho miembros                                         53.665,00 euros

A partir del octavo miembro se añadirán 3.391 euros a la renta de la unidad familiar por cada nuevo miembro computable.

La declaración  del Impuesto sobre  la Renta de las Personas Físicas de la cual  se extraerán los datos económicos será la correspondiente  al ejercicio 2022, y para la determinación  de la renta familiar se computarán los importes contenidos en las casillas 435 y 460 (base imponible general  más base imponible del ahorro) de cada declaración.