PARTICIPACIÓ BANC DE LLIBRES DE L’ALUMANT QUE FINALITZA EDUCACIÓ INFANTIL

Estimades famílies, vos informe que de conformitat amb el que preveu l’ordre que regula el PROGRAMA  BANC DE LLIBRES pel que fa al nous sol·licitants, posem en el vostre coneixement que l'alumnat matriculat en 5 anys d’Educació Infantil en el curs 2022-2023 pot sol·licitar participar al banc de llibres i optar al xec-llibre (per valor de 160,00 €) per al proper curs 2023-2024.

Cal presentar la sol·licitud en el centre on estarà matriculat en el curs 2023-2024

COM SOL·LICITAR PARTICIPAR PER PRIMERA VEGADA AL BANC DE LLIBRES:

• Les famílies que vulguen participar en el Programa Banc de llibres per primera vegada i ser-ne beneficiàries, hauran de sol·licitar-ho, d'acord amb el model de sol·licitud electrònica disponible en la següent adreça:

• Una vegada complimentada i signada s’entregarà a la tutora, per duplicat, fins el 16 de juny.
  • La validació final de la sol·licitud es realitzarà el dia fixat per a la reunió informativa de final de curs de la qual vos informarà el tutor/a.

_________________________________

PARTICIPACIÓN BANCO DE LIBROS DEL ALUMNADO QUE FINALIZA EDUCACIÓN INFANTIL

Estimadas familias, os informo que en conformidad con lo que prevé la orden que regula el PROGRAMA BANCO DE LIBROS en cuanto a nuevos solicitantes, ponemos en vuestro conocimiento que el alumnado matriculado en 5 años de Educación Infantil en el curso 2021-2022 puede solicitar participar en el banco de libros y optar al cheque libro (por valor de 160,00 €) para el próximo curso 2022-2023.

Hay que presentar la solicitud en el centro en donde estarà matriculado en el curso 2023-2024.

COMO SOLICITAR PARTICIPAR POR PRIMERA VEZ EN EL PROGRAMA BANCO DE LIBROS:

• Las familias que quieran participar en el Programa Banco de libros por primera vez y ser beneficiarias, tendrán que solicitarlo, de acuerdo con el modelo de solicitud electrónica disponible en la siguiente dirección:

• Una vez cumplimentada y firmada, por duplicado, se entregará a la tutora hasta el 16 de junio.
  • La validación final de la solicitud se realizará el día fijado para la reunión informativa de final de curso de la cual os informará el tutor/a.