Carnestoltes i Carnaval

La celebració de Carnestoltes i el Carnaval respon a l'objectiu d'aconseguir una escola arrelada al medi (senya d'identitat del centre inclosa al nostre PEC), que no quede al marge de les manifestacions culturals que l'envolten i que, en ocasions, es convertisca en instrument per a la recuperació de tradicions o manifestacions culturals; com ha estat en aquest cas perquè en els inicis es celebrava al centre però no estava present practicament fora de l'entorn escolar.

S'inicia amb el ja tradicional Trobada Artística de Carnestoltes que ompli panell i corredors de creacions artístiques que donen visibilitat a aquesta festivitat plena de colorit i alegria. Cada classe tindra un premi col·lectiu a l'aula pels treballs fets consisten en material artístic.

U dels cicles és l'encarregat de fer el pregó anunciador del Carnestoltes fixant les consignes a seguir per tots en els dies previs al Carnaval.

El dia de Carnaval alumnat i professorat difressats gaudeixen d'un dia lúdic on l'alegria i diversió plena tots els racons del centre; gaudint totes i tots en el moment d'esmozar de la nostra enseïmada amb xocolatina. A cada classe se li fa entrega del premi col·lectiu d'aula pels treballs fets consisten en material artístic. Amb la desfilada  pel carrer Aben Ferri amb els vitols a Carnestoltes es completa aquest dia tan intens per a totes i tos.

CARTELL ANUNCIADOR CARNAVAL 2023

TROBADA I CONCURS ARTÍSTC

PROGRAMA CARNESTOLTES 2023

GAUDEIX DEL CARNESTOLTES AMB GENIALLY

Recordatori a la comunitat educativa.

AVÍS CAPTACIÓ D'IMATGENS AL CENTRE