AJUDES MENJADOR ESCOLAR / AJUDES TRANSPORT – CURS 2019-2020

1.- ALUMNAT QUE VA SOL·LICITAR LES AJUDES PER AL CURS ESCOLAR 2018/2019

1. A) FAMÍLIES USUÀRIES DE WEB FAMÍLIA

No és necessari que acudisquen al centre a replegar l’esborrany, ja que estarà disponible en aquesta aplicació, a partir d’una notificació que s’emitirà automàticament el mateix dilluns 17 de juny.
Podran visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud d’ajuda, on constaran pregrabades les dades que obren en poder d’aquesta administració, una vegada han sigut actualitzades d’ofici per la Conselleria competent, relatives a: família nombrosa, família monoparental, alumnat destinatari de la renda valenciana d’inclusió, desocupació o atur sense prestació ni subsidi i grau de discapacitat legalment reconegut, atés que en la sol·licitud o confirmació de l’esborrany per al curs escolar 2018-2019 es va autoritzar expressament la seua consulta per les persones interessades.
Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’imprimir, signar i presentar l’esborrany en el centre on estaran matriculades durant el curs 2019/2020, sense necessitat de presentar la documentació.
Si alguna de les dades que figuren en l’esborranyno és conforme, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

1. B) FAMÍLIES NO USUÀRIES DE WEB FAMÍLIA

És necessari acudir al centre per a recollir l’esborrany de sol·licitud d’ajuda per al menjador escolar (la resta d’indicacions són semblants a les de l’apartat A).
Una vegada revistat i signat caldrà presentar-lo en el centre.
Si la unitat familiar té més d’un/a alumne/a al centre:

• Si l’esborrany de l’alumnat és correcte, s’efectuarà la confirmació de les dades.
  • Si les dades d’algun/a alumne/a no són conformes, es procedirà a assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.
  • En cas que algun alumne/a no estiga inclòs/a en l’esborrany, s’haurà de presentar una nova sol·licitud només per a aquest/a alumne/a, emplenant l’annex I i adjuntant la documentació acreditativa.

Tant la confirmació de l’esborrany, com la presentació de nova sol·licitud, es realitzarà en el centre on estarà matriculat l’alumne/a durant el curs 2019/2020.

2.- ALUMNAT QUE NO VA SOL·LICITAR LES AJUDES AL CURS 2018/2019
CAL FER NOVA SOL·LICITUD:
La sol·licitud d’ajuda es realitzarà presentant l’annex I  (resolució 11 de juny de 2019 ajudes menjador dgv 16/06/2019) emplenat, i adjuntant la documentació acreditativa que es requereix en aquesta convocatòria en el centre on estarà matriculat durant el curs 2019/2020.

TERMINI DE PRESENTACIÓ

• ALUMNAT QUE CONTINUA AL MATEIX CENTRE FINS EL 27 DE JUNY
  • ALUMNAT QUE CANVIE DE CENTRE EDUCATIU FINS EL 3 DE JULIOL

Les sol·licituds hauran d’anar acompanyades de la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI/NIF/NIE/PASSAPORT de les persones sol·licitants.
  • Fotocòpia del llibre de família per a acreditar la composició de la unitat familiar.
  • La documentació justificativa relativa a les circumstàncies sociofamiliars:
  • Famílies monoparentals: títol de família monoparental o altres mitjans de justificació en cas de no tindre el títol (certificat de defunció, sentència de divorci i separació,…, junt amb el certificat de convivència o empadronament col·lectiu).
  • Família nombrosa: títol de família nombrosa.
  • Condició de persona toxicòmana, alcohòlica o reclusa: certificació corresponent.
  • Diversitat funcional d’algun membre de la unitat familiar: la resolució corresponent.
  • Orfe/a absoluta: llibre de família.

La documentació haurà de ser l’original o original amb còpia per realitzar les verificacions oportunes i validar la documentació. En tot cas, si estes circumstàncies no són degudament acreditades, no es tindran en compte en la baremació.
IMPORTANT! Podrà participar en la convocatòria d’ajudes assistencials de menjador a més dels beneficiaris directes, l’alumnat que el pròxim curs 2019-20 cursaran  Ed. Infantil o Primària en el nostre centre, sempre que la renda de la unitat familiar durant l’any 2018 no supere els imports següents:
Famílies de dos membres                                           24.089,00 euros
Famílies de tres membres                                          32.697,00 euros
Famílies de quatre membres                                    38.831,00 euros
Famílies de cinc membres                                          43.402,00 euros
Famílies de sis membres                                             46.853,00 euros
Famílies de set membres                                            50.267,00 euros
Famílies de huit membres                                          53.665,00 euros
A partir del huité membre s’afegiran 3.391 euros a la renda de la unitat familiar per cada nou membre computable.

HORARI LLIURAMENT D’ESBORRANYS CONFIRMATS I RECOLLIDA D’ESBORRANYS  (CONSERGERIA)

• dilluns – dimarts – dijous de 09:00 a 11:00 h. / 12:00 a 14:30

entre el 18 de juny i 27 de juny de 2019

HORARIS DE LLIURAMENT DE NOVES SOL·LICITUDS (SECRETARIA)