23 D’ABRIL DIA DEL LLIBRE

Commemoren aquesta data amb una proposta amplia d'activitats d'animació a la lectura

Activitats programades en el context de la commemoració del Dia del Llibre al voltant del 23 d’abril

21/04/2023

• Lliurament Premis Sambori 2023: a les aules de 5 anys pel treball “MILO”, en Canals al Centre Cultural Calixte III a les 17:30 h.
  • Animació lectora INF 4 anys: a càrrec de les tutores de 4 anys a la biblioteca del centre.
  • Conta-contes familiar INF 5 anys: Familiars de l’alumnat de 5 anys compten contes i històries a l’alumat d’aquest nivell. Aula usos múltiples.

25-28/04/2023

• Activitat a la Biblioteca Municipal 3r cicle: “T’apuntes al CLUB?”
    • 25/04/2023: 5éB – 6éA - 6éB - 6éC
    • 28/04/2023: 5éA – 5éB

04/05/2023

• “Ens visita EL GRAN JORDIET” animació lectora per a tots els cicles, a càrrec de Ed. Santillana, per a tots els cicle i nivells al gimnàs segons l'horari estblert.

Altres activitats:

• Megafonia del centre:
    • Cançó de Dani Miquel: “Cuidem els llibres”
    • Cançó de CantaJuegos: Cantamos contigo “Los libros”
  • 23 d’abril DIA DEL LLIBRE: “ET REGALE UN LLIBRE DE LA NOSTRA BIBLIOTECA”Amb motiu del 23 d’abril “DIA DEL LLIBRE” al centre es realitzaran diferents activitats entorn al foment i gust per la lectura.
    Una d’aquestes en la que estem immersos actualment és l’esporga que s’està fent en la nostra biblioteca per poder donar-li una nova utilitat, organitzant-la perquè siga dinàmica i moderna, i puga estar al servei dels nous aprenentatges.
    Fruit d’aquesta esporga comptem amb exemplars que hem de retirar i que encara se’n pot donar ús, així que hem dissenyat una activitat per tal que aquests llibres arriben a les llars amb l’objectiu de fomentar el fet de regalar llibres, el gust i l’apropament a la lectura.Volem promocionar en el nostre alumnat l’hàbit de regalar llibres com una cosa valuosa.

Us demanem la vostra col·laboració i que si el vostre fill/a arriba a casa amb un llibre per a la família que el rebeu en il·lusió ressaltant la importància d’un regal com aquest, fent-li un lloc en una de les prestatgeries que segur teniu.

• Utilització en l'aula dels recursos educatius disponibles al servidor i web del centre.
  • "EL CINEMA ENS APROPA A LA LECTURA" Selecció de vídeo fòrum per nivells, on l'objectiu és l’aproximació a la lectura mitjançant el cinema o produccions audiovisuals.
dia del libro1