5 ANYS GUANYADORES EN LA FASE COMARCAL "SAMBORI 2023"

El treball col·lectiu presentat per les aules de 5 anys al Premi Samborí 2023 amb el títol de “MILO” he estat el GUANYADOR EN LA FASE COMARCAL.
El lliurament de premis va tinfre lloc el divendres 21/04/23, al Centre Cultural Calixte III de Canals a les 17:30 h.

El jurat va premiar el treball col·lectiu i inclusiu coordinat per les tutores de les tres aules PIlar Jurado Soucase, Teresa Alcocel Cardona i Mª Teresa Pacual Ferrro amb l'alumnat de 5 anys de les seues aules i que va tindre com resultat el treballa presentat "MILO" dintre del projecte de treball desenvoupat a les aules al voltants del lleons.

Alumnat, mestre i families van gaudir del reconeixement de tots els presents en l'acte de lliurament.

Compartim amb comunitat educativa aquest moment.

Si cliques en la imatge podras gaudir del treball presentat: "MILO"