"8M DES DE L'ESCOLA CANVIEM EL MÓN"

Aquest 8 de març conmemorem el “Dia internacional de la Dona Treballadora” amb un conjunt d’activitats adaptades a cada etapa i nivell que promou la coeducació i l'educació igualitària; trets d’identitat incloses al nostre projecte educatiu de centres (PEC).

La visibilització de les dones en tots els àmbits, el treball de la igualtat sense cap tipus de discriminació, són els referents i objectius en aquesta commemoració que any rere any fem a l'escola.

Participem també en iniciatives promogudes des de la Regidoria de la Dona que aquest anys llança el lema "DES DE L'ESCOLA CANVIEM EL MÓN".

La nostra cançò en aquest curs i que compartim amb totes i tos vosaltres és "Estima'm bé" de Mireia Tortosa (Tendur), que ens acompanyara aquest dies en la megafonia del centre.

"Estima'm bé" de Mireia Tortosa (Tendur)

PROGRAMA D'ACTIVITATS AL NOSTRE CENTRE

• A la megafonia del centre la cançò "Estima'm bé" de Mireia Tortosa (Tendur)
  • Muntatge i visita l'exposició organitzada pel centre amb el títol "8M DIA DE LA DONA: Des de l'ESCOLA  canviem el món" ubicada al corredor d'informàtica.
  • Treballs d'aula adaptats a cada cicle per fer visible la presència de les dones en els camps de les Humanitats, de les Arts i de les Ciències.

DONES EN ELS CAMPS D'HUMANITATS, ARTS I CIÈNCIES

• Participació del alumnes del tercer cicle el dia 8 de març en la trobada Xativa coeducadora 2023: "8M DES DE L'ESCOLA CANVIEM EL MÓN" a l'Albereda, organitzada per la Regidoria de la Dona i Igualtat.

Gaudiu d'aquest genially ple de reflexions i valors al voltant del 8M!

Aula Didàctica de la Música i Dansa d'Arrel Tradicional Salvadora Sancho (Seu al CCX de Xàtiva)

Proposta Didàctica

que han preparat des de l’aula didàctica de la música i dansa d’arrel tradicional Salvador Sancho, per al Dia de la Dona, que tracta del paper que han tingut les dones dins de les manifestacions festives al llarg del nostre territori.