WEB_CARTELL VOLTA A PEU

XXXI VOLTA A PEU “MEMORIAL MANUEL RUÍZ RAMÍREZ”

S'AJORNA AL 29 D'ABRIL (danvant la previsió meteorologica)

JORNADES ESPORTIVES I SALUDABLES

La nostra tradicional Volta a Peu “Memorial Manuel Ruiz Ramírez”, que fa en aquest curs la seua XXXI edició, torna el dimecres 13 d’abril als carrers on sempre s’ha realitzat després d’aquests anys de pandèmia, sempre que les condicions meteorològiques ho permeten.

És una “Jornada esportiva i saludable”, perquè l’objectiu d’aquest esdeveniment sempre ha estat la promoció de l’esport i l’alimentació saludable a promoure entre l’alumnat del centre i tota la comunitat educativa.

L’alumnat se situarà en la vorera que limita amb el centre i en la vorera d’enfront se situaran els familiars presents en l’esdeveniment esportiu respectant les mesures higièniques sanitàries vigents (mascareta quan no es puga mantindre la distància de seguretat).

L’hora prevista d’inici de la Volta a Peu és al voltant de les 09:30 h, donant de forma progressivament eixida a cadascú dels nivells que faran la seua volta adaptada a la seua edat.

El lliurament de medalles a tot l’alumnat d’infantil i diploma a la participació per a cada aula de primària tindrà lloc en la pista principal una vegada finalitze el temps d’esplai, al voltant de les 12:00 h.

El Centre, i l’AMPA que col·labora en l’esdeveniment, convidem a que les famílies participeu en aquesta promoció esportiva i saludable posant al/la vostre/a fill/a, com majoritàriament ja feu, un esmorzar saludable en aquesta jornada i d’ara en avant.

Tot l’alumnat tindrà una peça de fruita (banana) i botella d’aigua amb la col·laboració de l’empresa de menjador AUSOLAN RCN S.L.U.

Totes i tots units per L’ESPORT I LA SALUT!