CALENDARI D’ADMISSIÓ DE L’ALUMNAT 2022-2023

INFANTIL/PRIMÀRIA

1. Presentació telemàtica de sol·licituds: del 26 d’abril fins al 4 de maig.
  2. Resultat provisional del procediment i consulta individualitzada de la puntuació obtinguda / Publicació de vacants: 19 de maig.
  3. Presentació telemàtica de reclamacions al resultat provisional des de la publicació del resultat provisional fins el 23 de maig.
  4. Resultat definitiu del procediment i consulta individualitzada de la puntuació obtinguda / Publicació de vacants: 3 de juny
  5. Presentació telemàtica de reclamacions al resultat definitiu del 3 al 7 de juny.
  6. Formalització telemàtica de la matrícula: del 3 al 21 de juny.
  7. Formalització presencial, en cas de no haver-se formalitzat telemàticament: del 22 de juny al 6 de juliol.
  8. Termini de formalització de matrícula per a cobrir places vacants per renúncia o per excedents: 7 i 8 de juliol.

ALUMNAT DE 6é

L’alumnat de 6é que no haja sol·licitat plaça en un centre diferent al de adscripció en el procés d’admissió formalitzarà la matrícula presencial (en el nostre cas IES Doctor Simarro): del 22 de juny al 6 de juliol.