Sabem de la importància que per a les famílies té el PROCÉS D’ADMISSIÓ, on cal DECIDIR en quina escola vol matricular al seu fill/a, i davant la situació sanitària conseqüència de la COVID-19 que exigeix continuar aplicant els protocols de seguretat vigent al centre, hem redissenyat la campanya informativa per tal que continueu tenint l’oportunitat de conèixer ubicació, característiques del centre, instal·lacions, recursos i aquells aspectes destacables del projecte educatiu de l’escola  pública CEIP Beato Jacinto Castañeda per tal que contempleu el nostre centre com una opció a valorar.

CARTELL MATRÍCULA 21-22

Està prevista una VIDEOCONFERÈNCIA oberta a totes les famílies que tenen com opció matricular al seu fill/a en 3 anys, 1r d’Educació Primària o qualsevol altre nivell impartit al centre. En aquesta l’equip directiu presentarà i donarà a conèixer el centre i aspectes d’aquest a considerar per la família a l’hora de decidir on matricular al/la vostre fill/a. Informarà també dels canals de difusió que posa a disposició el centre per continuar informant del procés i coneixement del centre.

L’enllaç a la videoconferència que tindrà lloc el 6 de maig a les 17:30 h és aquest:

La videoconferència té l’objectiu d’evitar la presencialitat al centre, per les raons sanitàries existents, però si encarà alguna família té la necessitat de conèixer físicament el centre està previst que amb cita prèvia puga fer una visita física, sols un membre de la família sense fill/a,  en grup reduït i  acompanyat de membres del claustre en franja horària assignada entre les 17:15 i les 18:30 h dels dies 11 i 12 de maig.

LOGO

Per visitar físicament el centre, la cita prèvia telefònica es farà cridant al telèfon 962249810 en horari de 09:30 fins a les 13:30 h. Per formalitzar la visita caldrà indicar nom i cognoms de la persona que assistirà, el DNI i curs en el que té previst matricular al seu fill/a el proper curs.

Esperem que una vegada informats/des el CEIP Beato Jacinto Castañeda siga l’opció que millor s’ajusta allò que espereu trobar en el centre on aneu a matricular als vostres fills/es. Vos esperem.