XXX VOLTA A PEU “MEMORIAL MANUEL RUÍZ RAMÍREZ”

JORNADES ESPORTIVES I SALUDABLES

Reprenem, seguint les mesures de seguretat vigents per la COVID-19, una nova edició de la nostra tradicional Volta a Peu, en la que en aquest curs és la seua trentena edició.

Adaptant-nos a les circumstàncies vigents, serà un acte intern on l’alumnat farà dins del recinte del centre la seua volta a peu adaptada a la seua edat. Convertint aquesta jornada en una jornada esportiva i saludable; esport i salut van units i és el que volem transmetre al nostre alumnat.

Convidem a que les famílies participeu en aquesta promoció esportiva i saludable posant vostre fill/a, com majoritàriament ja feu, un esmorzar saludable en aquestes jornades i endavant. Com s’indica en el cartell el dia de la volta tot l’alumnat tindran una peça de fruita (banana) i botelleta d’aigua amb la col·laboració de l’empresa de menjador AUSOLAN RCS SL.

Tots units per l’ESPORT I LA SALUT!!!