APROVAT EL PROJECTE D'INVESTIGACIÓ I INNOVACIÓ EDUCATIVA: PATIS Dinà-Mix

El Centre ha presentat i ha estat aprovat pel Servei d’Innovació i Qualitat Educativa el projecte d’investigació i innovació educativa presentat pel Claustre del centre amb el títol “Patís Dinà-Mix”.
Aquest té com objectiu a més de considerar alguna possible transformació física del pati contemplar aquests com una prolongació de l’aprenentatge a les aules d’educació en valors, convivència, respecte, coeducació i inclusió. Es planteja com un projecte de redisseny d’ambients al pati escolar que puga oferir a l’alumnat nous models d’oci en el temps d’esbarjo però fent protagonistes al xiquets i xiquetes en la presa de decisions sobre el pati somiat, on la inclusió de tot l’alumnat amb totes les seues diversitats siga un element referencial.

Si el vols conèixer clica a la imatge.