Matrícula  2024-2025 per a ESO, Batxillerat i FPB

L’horari de matrícula serà de 9:00 a 13:00h

Si la documentació a presentar està degudament complimentada i signada pot ser presentada pel propi alumnat,no és necessària la presència de les famílies.

Qui ho realitza?

• Alumnes de col·legis adscrits (amb plaça confirmada)
  • Alumnes admesos en el procés d’admissió
  • TOTS els alumnes del centre

Quan?

Calendari FPB

Calendari ESO I BACH

Documentació

Full de dades de matrícula (omplir i descarregar pdf)

Informació AMPA (per a qualsevol incidència amb el pagament, el correu electrònic és: ampa@institutogaia.es)

Recomanem visualitzar el següent video explicatiu sobre elecció doptatives

Enllaç al formulari per a escollir optativa (obert el 21/06 a les 18h per a matrícules de 1ESO i a partir del 28/06 per a la resta de nivells)

NOTA: A continuació es detalla la informació de matrícula per a l’alumnat que en el curs 2024-25 ha de matricular-se en cada un dels següents cursos:

ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ AL CENTRE.

Instruccions de matrícula i documentació necessària

ALUMNAT REPETIDOR DE 1r D’ESO DEL CENTRE

Instruccions de matrícula i documentació necessària

Nota: el document conté enllaços. En obrir-los amb el navegador Safari pot donar problemes, és millor seleccionar un altre navegador per a poder visualitzar sense problemes els documents enllaçats.

Instruccions de matrícula i documentació necessària 2ESO

Instruccions de matrícula i documentació necessària 3ESO