Trets d’identitat

TRETS D’IDENTITAT I LÍNEA PEDAGÒGICA

TRETS D’IDENTITAT

Des d’una concepció humanista de l’educació la nostra missió, visió i valors ens identifica i diferència d’altres, ja que:

-Som una Comunitat Educativa on totes les persones som importants per construir l’escola que volem, amb el compromís, la comunicació constant i la participació; les famílies, l’alumnat i el professorat caminem de la mà.

Som una escola valenciana, plurilingüe i intercultural, dialògica i plural, coeducadora, inclusiva i humana, democràtica, compromesa i col·laboradora. 

Som una escola que vol arrelar-se al medi, al nostre entorn natural més immediat, la nostra localitat, les nostres muntanyes….Una escola que naturalitze els espais i els defineixca com espais de joc i aprenentatge (l’hort escolar, patis actius, aula natura).

Som una escola atenta a la metodologia innovadora evolucionant cada dia en la millora de la pràctica educativa, fomentant el treball col·laboratiu. 

-Som una escola que acompanya al nostre alumnat en tots els seus processos de creixement, desenvolupament i maduració a nivell d’aprenentatge i a nivell emocional, afectiu i social. 

-Som  guia de l’alumnat, observant, reconduint i oferint-los oportunitats per a ser els protagonistes del seu procés d’aprenentatge en contextos reals, significatius i naturals. 

La nostra mirada cap a la infància és respectuosa, atenent als diferents ritmes d’aprenentatge i necessitats de joc, d’atenció, d’estima i relació i respectant la diversitat del nostre alumnat i aprenent uns dels altres. 

LINEA PEDAGÒGICA

Plantegem una metodologia capaç de donar resposta a la diversitat de l’aula i les diferents necessitats de l’alumnat, que s’adapte per aconseguir l’èxit de l’aprenentatge a cada criatura.

La dinàmica de les classes és interactiva, el/la docent explica a la vegada que pregunta o li pregunten dubtes, es fan treballs a classe que després s’exposen, es fan debats, es treballa en grup, però també s’ha de repassar o estudiar individualment temes que després es tracten i pregunten a l’aula, s’utilitzen les TIC per a treballar multinivell i per buscar informació, es fan projectes, mitjançant el treball cooperatiu  basat en la cultura de la col·laboració i en la inclusió. Els més menuts gaudeixen del joc per a aprendre, de propostes, assembles dialògiques, projectes i activitats per fomentar la seua autonomia.

A partir d’aquesta línia es realitza la programació dels cicles anomenat-se CONCRECCIÓ CURRICULAR. I a partir d’aquesta CONCRECCIÓ CURRICULAR es realitzarà la PROPOSTA PEDAGÒGICA on trobarem la concreció del currículum per a cada nivell, seguidament a aquesta realitzarem la PROGRAMACIÓ D’AULA concreció total del grup-classe.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies